prodaj nepremičnino

10 nasvetov, kako uspešno prodati nepremičnino

Uspešno prodati nepremičnino je veliko več kot le naložiti nekaj fotografij in čakati, da se oglasi nekdo, ki bo nad fotografijami navdušen. Pred vami je nekaj napotkov, da bo vaša strategija prava, prodaja pa uspešna.

1. Pregled nepremičnine

Preden se sploh lotite fotografiranja in opisovanja nepremičnine ter nalaganja oglasa, opravite skrben pregled nepremičnine. Prepričajte se, v kakšnem stanju je, kako je z napeljavami, v kakšnem stanju so stavbno pohištvo, fasada, streha, pohištvo. Če se vam zazdi, da bi bila nepremičnina bolj privlačna z nekoliko drugačno razporeditvijo pohištva, idejo zaupajte lastnikom in pojasnite, zakaj tako menite. V času epidemije se je marsikdo raje odločil za zasebno prodajo, a napredek tehnologije omogoča, da ogled nepremičnine skupaj z lastnikom opravite kar na daljavo s pomočjo posebne aplikacije Arvio VirtualVisit.

2. Pomanjkljivosti lahko odstranite

Bi bila nepremičnina privlačnejša brez preproge? Je razmetana? Na prijazen način lastnikom svetujte, naj nepremičnino pospravijo, počistijo ter poskusijo takšno stanje vzdrževati vse do prodaje. Urejena nepremičnina bo zagotovo prepričala širši krog radovednežev in potencialnih kupcev. Predlagajte manjša popravila in pojasnite, zakaj menite, da bi bilo dobro, da se popravila opravijo. Polomljene žaluzije se lahko ugodno nadomesti z novimi, od morebitnega kajenja močno obarvane stene se lahko vsaj z enim slojem posvetli ali nanese rumenkast odtenek, da se zakrijejo nepravilnosti.  

3. Prepoznajte prednosti nepremičnine

Če je v določenem trenutku na trgu veliko podobnih nepremičnin na primerljivi lokaciji, poskusite poiskati vsaj 3 prednosti, zakaj bi se morali kupci odločiti za vašo nepremičnino. Je stanovanje svetlo, ima praktično razporeditev in veliko prostora za shranjevanje? Poudarite to, a nikakor ne na vsiljiv način. Morda bodo celo bolj kot besede prepričljive ustrezne fotografije, ki bodo jasno potrdile, kar boste zapisali v oglas.

 Če ne veste, kaj je (bilo) na trgu doslej na voljo, kako boste vedeli, v čem je vaša nepremičnina boljša?

4. Raziščite trg nepremičnin

Poznavanje trga v drobovje je ključnega pomena, če želite biti boljši od konkurence. Če ne veste, kaj je (bilo) na trgu doslej na voljo, kako boste vedeli, v čem je vaša nepremičnina boljša? Seveda se lahko sami lotite raziskovanja preko najrazličnejših kanalov, lahko pa si poenostavite postopek in v zameno za minimalno mesečno naročnino vse potrebne podatke dobite z nekaj kliki preko Arvio.

5. Cena nepremičnin

Najboljšo ceno boste postavili, če boste temeljito preverili, za kakšno ceno so se prodale (in ne oglaševale) podobne nepremičnine. Na strani Arvio lahko preverite realizirane posle na območju, kjer se nepremičnina prodaja, preverite, za koliko so se prodale podobne nepremičnine na drugih lokacijah … S previsoko ceno ne boste konkurenčni, s prenizko pa sumljivi. 

Najboljšo ceno boste postavili, če boste temeljito preverili, za kakšno ceno so se prodale podobne nepremičnine. S previsoko ceno ne boste konkurenčni, s prenizko pa sumljivi.

6. Naj se kupec bori za nepremičnino, ne vi za kupca

Ko dobite nekaj zainteresiranih potencialnih kupcev, nikar nikogar ne prepričujte, naj izvede nakup. Povejte potencialnemu kupcu povsem umirjeno, naj v miru razmisli, a da so izkazale zanimanje še druge stranke. Preprosto pojasnite, koliko časa po vaših izkušnjah preteče, odkar nekdo, ki je nad nepremičnino navdušen, opravi ogled, pa do tedaj, ko položi aro ali sklene predpogodbo. Hiter izračun bo dal vedeti, da nima ravno veliko časa za razmislek. Če je stranka resna, vas bo kmalu kontaktirala.

7. Bodite pripravljeni

Če trenutno vodite oglede več nepremičnin, se dobro pripravite. Vsako izmed njih morate poznati do potankosti. Za lažjo komunikacijo s strankami si potencialne kupce shranite v telefonu tako, da vam zraven izpiše lastnost, ob kateri boste vedeli, za katerega kupca gre. V beležko ali v napravo zapišite nekaj alinej, kako je potekal ogled. Naslednji klic bo prijeten in stranka, o kateri boste že nekaj vedeli, se bo zagotovo odlično počutila.

8. Ne popuščajte pri ceni

Najsi bo stik s potencialnim kupcem še tako prijeten, tudi če bo morda med klepetom ‘pojamral’ glede cene, ne popuščajte. Vaša naloga je, da nepremičnino čim bolje prodate. Popuščajte le znotraj okvirjev, ki jih je postavil lastnik nepremičnine in ga ne prepričujte v prodajo za nižjo ceno, če niste tudi sami prepričani, da je prodajna cena zares visoko postavljena. 

9. Primerna komunikacija

Vselej bodite spoštljivi in prijazni. Četudi kupec pametuje na vse pretege, globoko vdihnite in, preden odgovorite, preštejte do pet. Poskusite umiriti konfliktne situacije. Postrezite z informacijami, s katerimi razpolagate. Bodite iskreni. Če česa ne veste, to stranki zaupajte, se pozanimajte in vrnite klic, ko boste imeli vse potrebne informacije. Če se kdaj glede česa zmotite, pa tudi priznajte. Saj poznate tisto – kdor dela, greši. 

10. Preverite zadovoljstvo strank

Ko je enkrat posel sklenjen, je vaše delo opravljeno, kajne? Ne, ni. Si želite, da bi kdaj v prihodnje vaša nekdanja stranka komu od znancev za pomoč pri prodaji nepremičnine predlagala vas in agencijo, za katero delate? Nastavite si opomnik. Nekaj časa po sklenitvi posla ji pošljite sporočilo ali namenite hiter klic ter povprašajte, kako je. Dali boste vedeti, da se lahko zanese na vas. In veste, kaj je najboljše? Da imate tudi vi nekoga, na kogar se lahko vedno zanesete. Skupaj z Arviom lahko pripravljate ponudbe, ki izstopajo, vaše stranke pa bodo vedno vedele, da dobijo najboljše, kar v tistem trenutku lahko.